تعویض رنگ و رویه سرویس خواب در تهران

به طور کلی تعمیرات مبل به صرفه از خرید مبل است. چرا که با هزینه‌‌ی کمتر می‌تونیم همان مبل قبلی رو به شکل بهتری بازسازی کنیم.
خرید مبل یا تعمیر , کدام به صرفه تر است ؟
جواب این سوال به کیفیت مبلمان فعلی شما بستگی دارد. اگر مبل شما اسکلت و کلاف خوب و قوی دارد و از چوب خوبی برای ساخت آن استفاده شده شما می توانید به صورت جدی تر به تعمیر مبل فکر کنید. اما از کجا بدانیم کیفیت کلاف مبل و اسکلت آن چگونه است و چطور می توان سالم بودن کلاف را تشخص داد را ادامه به شما خواهیم گفت. در حالت کلی معمولا تعمیر مبل استیل نسبت به خرید مبل جدید خیلی مقرون به صرفه تر هستند.
 
چگونه بفهمیم کلاف مبل مان سالم است ؟
در مبل های استیل دیدن کلاف مبل کار سختی نیست. قسمت های چوبی که قابل مشاهده هستند همان اسکلت مبل را تشکیل میدهند. اما در مبل های راحتی دیدن کلاف مبل کار راحتی نیست چرا که معمولا اسکلت مبل در زیر پارچه , فوم و … قرار گرفته است. در صورتیکه مبل شما دچار شکستگی شده و یا در هنگام نشتن صدای چیر جیر میشنوید نشان دهنده این است که کلاف مبل شما نیاز به تعمیر دارد.
 
 
ایا تعمیر مبل مقرون به صرفه است؟
جواب درست و دقیق به این سوال که بهتر است مبل را تعمیر کنیم یا مبل جدید بخریم، کاملا به این بستگی دارد که مبل کهنه یا دست دوم شما از نظر اسکلت چقدر سالم است. اگر فقط ظاهر مبلمان فرسوده، خراب یا آسیب دیده است، بدون شک در پاسخ به این سوال می‌توان گفت بله؛ تعمیر مبل کاملا مقرون به‌صرفه است، به‌خصوص اینکه درحال حاضر قیمت مبل افزایش سرسام‌آوری داشته و هزینه زیادی را روی دست شما می‌گذارد.
تعمیر و رویه کوبی مبل شامل چه مواردی می‌شود؟
رویه کوبی مبل به فرایندی گفته می‌شود که در آن پارچه مبل شکافته شده، سپس اسفنج یا فوم درون مبل با اسفنجی نو جاگزین شده و بعد از آن پارچه جدید بر روی مبل کشیده می‌شود. اگر مبلی که قصد تعمیر آن را دارید از لحاظ رنگ آسیب دیده است بهترین کار در هنگام تعمیر مبل این است که بعد از کنده شدن پارچه و اسفنج قدیمی مبل را به رنگ‌کاری برده و کل مبل یا قسمت‌های آسیب دیده را رنگ نمایید. اطمینان داشته باشید، هنگامی که پروسه رنگ‌کاری و رویه کوبی بر روی مبل شما به اتمام برسد با مبلی زیبا در خانه خود مواجه می‌شوید که تفاوت کمی با مدل‌های نو بازار دارد.
 
مقایسه هزینه تعمیر مبل و خرید مبل جدید
همانطور که بالاتر گفته شد با توجه به گران بودن کلاف مبل های استیل , معمولا هزینه تعمیر آنها نسبت به خرید مبل جدید بسیار پایین تر است. اما در مورد مبل های راحتی قضیه به شکل دیگریست. با توجه به اینکه در مبل های راحتی پارچه زیادی مصرف می شود بخش زیادی از هزینه مربوط به پارچه و رویه کوبی مبل است. برای تعمیر مبل راحتی لازم است حتما مبل شما توسط یک فرد باتجربه بررسی شود و یک فرد حرفه ای به شما بگوید که آیا مبل راحتی شما ارزش تعمیر کردن دارد یا نه!
 
نشانه های سالم بودن کلاف مبل
همانطور که گفتیم اگر کلاف مبل سالم باشد، تعمیر مبل مقرون به صرفه تر از خرید مبلمان جدید است. البته در برخی موارد که خسارت و آسیب کلاف قابل تعمیر باشد، بطور کلی تعمیر کردن مبل شدنی است، فقط باید بدانید که کمی هزینه هایتان بیشتر میشود.
 
لق نبودن پایه ها
جیر جیر نکردن هنگام نشستن و برخاستن
سالم بودن تاج و دسته ها در مبل های استیل
مشاهده 2400 بار

 

logo 1

 

© 2017 تمامی حقوق وب سایت محفوظ و در اختیار مبلمان میثاق می باشد

کد QR

QR-Code dieser Seite

تماس سریع

شهرک صنعتی کمرد. صنعت غربی. جنب نانوایی پلاک ۱۸۲
playStore
sibApp